Štatistiky sú neúprosné. Priemerná spoločnosť ročne príde o 5 – 15 % existujúcich zákazníkov, pričom…
Blog o telemarketingu

Telemarketing nie je mŕtvy! Pozrite sa, prečo stojí za vyskúšanie aj dnes
Hoci doba internetu do značnej miery zmenila spôsoby propagácie produktov a služieb, klasické telefonovanie nepatrí…

Trendy v customer care: Čo by ste nemali v roku 2022 prehliadnuť?
Customer care je v mnohých prípadoch prvou časťou spoločnosti, s ktorou prichádza klient do kontaktu.…

5 dôvodov, prečo kvalitná zákaznícka podpora zohráva v podnikaní kľúčovú úlohu
Zákaznícka podpora je známy pojem, ktorý si však mnohí podnikatelia vynakladajú nesprávne. Považujú ju za…

Prieskum verejnej mienky: Prináša skutočne dôveryhodný obraz?
Prieskumy sa najčastejšie riešia v spoločnosti v predvolebnom období. Z každej strany sa na nás…

Prieskum trhu: Čo to je a ako sa robí v roku 2020
Prieskum trhu má svoje čestné miesto v osnovách ekonomických vysokých škôl. Používa sa ale aj…

Čo je to outsourcing a čo všetko sa dá outsourcovať?
Slovenčina je už naozaj plná zahraničných výrazov a skratiek. Okrem každodenného osobného života ovplyvňujú tieto…

Mystery shopping: Čo to je, na čo je to dobré a koľko zarába mystery shopper?
V dnešnej dobe je na trhu množstvo možností pre využitie služieb či zakúpenie rôznych produktov.…