Spolupracovať s call centrom Greencall sa vám oplatí

Outsourcovať telemarketingové aktivity je výhodné

Znížené prevádzkové náklady

S nami ušetríte na prevádzkových nákladoch, či už na vašich zamestnancov, alebo na špecializovaný hardvér a softvér.

4-krát väčšia efektivita

Vďaka odladeným interným procesom a tímu profesionálov vieme denne prijať alebo vykonať približne 4-krát viac telefonátov ako zamestnanci našich klientov.

Férové ceny a priateľský prístup

Používame najmodernejšie technológie a našim partnerom prinášame vysokú pridanú hodnotu za férové ceny. Taktiež vieme našim klientom pomôcť s nastavením kampaní a komunikácie so zákazníkmi.

Skúsení operátori

Náš tím tvoria špičkoví obchodníci a operátori s viacročnou praxou v obore. Naši operátori sú pravidelne školení, aby vedeli adekvátne reagovať na všetky požiadavky klientov a ich zákazníkov.

Dedikovaní operátori

Naši operátori nepracujú na viacerých projektoch súčasne, venujú sa vždy iba jednému projektu, čo zabezpečuje vysokú kvalitu našich služieb.

Bezpečnostné IT štandardy

Naše call centrum spĺňa všetky moderné bezpečnostné IT štandardy a používame najmodernejšie technologické vybavenie pre call centrá.

Non-stop prevádzka

Aj vďaka záložnému zdroju elektrickej energie a duplicitnému internetovému pripojeniu poskytujeme našim klientom služby 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Komplexné služby

Sme dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti outsoursingu komplexných služieb call centra.

Bezplatná podpora

Bezplatné konzultácie s nastavením kampaní a komunikácie so zákazníkmi.