Customer Care

Každá spoločnosť by mala svojim zákazníkom poskytovať potrebnú starostlivosť a podporu. Customer Care je vlastne kombinácia viacerých služieb, ako sú napr. Infolinka a Help desk, uvítacie hovory, telefonáty s akciovou ponukou (Cross sale, UP-sale aktivity), Retenčné programy, Objednávková linka, IVR automatický hlasový systém a podobne. (vymenované služby by mali mať rýchly odkaz na popis) Každé naše riešenie starostlivosti o zákazníka je vedené ako samostatný projekt s prideleným vlastným projektovým manažérom. Na prácu našich operátorov dohliadajú špecialisti, ktorí hovory spolu s operátormi analyzujú, vďaka čomu neustále zvyšujeme kvalitu našich služieb a tým aj spokojnosť zákazníkov našich klientov. Používame najmodernejšie technológie, ako je napríklad nahrávanie hovorov, tzv. Total recording, s uchovávaním nahrávok podľa najnovších legislatívnych pravidiel, alebo IVR systém (automatický hlasový systém), zabezpečené internetové pripojenie alebo kódované telefonické spojenie s klientom a podobne.

Šetrite náklady a nechajte Vaše Customer Care na nás!

Hľadáte Call-centrum so špičkovými službami za férové ceny?
Naša ponuka Vás presvedčí.

alebo nám rovno zavolajte ešte dnes

(+421) 02/22 111 770

Zistite viac aj o naších ďalších službách

Akvizícia nových zákazníkov

Infolinka a Helpdesk

Dohadovanie obchodných stretnutí

Retenčné programy

Telefonické prieskumy

Customer Care

IVR – automatický hlasový systém

Aktualizácia databáz

Akvizícia nových zákazníkov

Dohadovanie obchodných stretnutí

Telefonické prieskumy

Mystery shopping alebo kvantitatívny telefonický prieskum

IVR – automatický hlasový systém

Infolinka a Helpdesk

Retenčné programy

Customer Care

Objednávková linka

Aktualizácia databáz

Email

Facebook

© 2020 greencall s.r.o.
Hubeného 1
831 54 Bratislava