Customer Care - Kompletná starostlivosť o vašich zákazníkov

Každá spoločnosť by mala svojim zákazníkom poskytovať potrebnú starostlivosť a podporu. Customer Care je vlastne kombinácia viacerých služieb, ako sú napr. Infolinka a Help desk, uvítacie hovory, telefonáty s akciovou ponukou (Cross sale, UP-sale aktivity), Retenčné programy, Objednávková linka, IVR automatický hlasový systém a podobne. Každé naše riešenie starostlivosti o zákazníka je vedené ako samostatný projekt s prideleným vlastným projektovým manažérom. Na prácu našich operátorov dohliadajú špecialisti, ktorí hovory spolu s operátormi analyzujú, vďaka čomu neustále zvyšujeme kvalitu našich služieb a tým aj spokojnosť zákazníkov našich klientov. Používame najmodernejšie technológie, ako je napríklad nahrávanie hovorov, tzv. Total recording, s uchovávaním nahrávok podľa najnovších legislatívnych pravidiel, alebo IVR systém (automatický hlasový systém), zabezpečené internetové pripojenie alebo kódované telefonické spojenie s klientom a podobne.

Šetrite náklady a nechajte Vaše Customer Care na nás!