IVR – automatický hlasový systém

Interactive Voice Response je automatický hlasový systém, ktorý príjme alebo odovzdá určité informácie Vášho zákazníka bez spoluúčasti operátora. IVR systém slúži na lacnú a efektívnu podporu predaja, alebo obsluhy prichádzajúceho hovoru. IVR dokáže triediť hovory do skupín, napr. informačné, objednávkové, zavolajte mi späť (Call back) a podobne.

Výhodou IVR systému je aj identifikácia volajúceho na základe telefónneho čísla alebo PIN kódu a jeho následné priradenie k vopred zadefinovaným skupinám zákazníkov alebo produktov.

Počas čakania zákazníka v tzv. rade, môže IVR systém prehrávať zákazníkom Vaše aktuálne kampane a novinky, alebo môže automaticky odpovedať na najčastejšie sa vyskytujúce otázky a podobne. Možností efektívneho využitia IVR systému je naozaj veľa, ak sa chcete dozvedieť viac, kontaktujte nás.

Hľadáte Call-centrum so špičkovými službami za férové ceny?
Naša ponuka Vás presvedčí.

alebo nám rovno zavolajte ešte dnes

(+421) 02/22 111 770

Zistite viac aj o naších ďalších službách

Akvizícia nových zákazníkov

Infolinka a Helpdesk

Dohadovanie obchodných stretnutí

Retenčné programy

Telefonické prieskumy

Customer Care

IVR – automatický hlasový systém

Aktualizácia databáz

Akvizícia nových zákazníkov

Dohadovanie obchodných stretnutí

Telefonické prieskumy

Mystery shopping alebo kvantitatívny telefonický prieskum

IVR – automatický hlasový systém

Infolinka a Helpdesk

Retenčné programy

Customer Care

Objednávková linka

Aktualizácia databáz

Email

Facebook

© 2020 greencall s.r.o.
Hubeného 1
831 54 Bratislava