Interactive Voice Response je automatický hlasový systém, ktorý príjme alebo odovzdá určité informácie Vášho zákazníka bez spoluúčasti operátora. IVR systém slúži na lacnú a efektívnu podporu predaja, alebo obsluhy prichádzajúceho hovoru. IVR dokáže triediť hovory do skupín, napr. informačné, objednávkové, zavolajte mi späť (Call back) a podobne.
Výhodou IVR systému je aj identifikácia volajúceho na základe telefónneho čísla alebo PIN kódu a jeho následné priradenie k vopred zadefinovaným skupinám zákazníkov alebo produktov.
Počas čakania zákazníka v tzv. rade, môže IVR systém prehrávať zákazníkom Vaše aktuálne kampane a novinky, alebo môže automaticky odpovedať na najčastejšie sa vyskytujúce otázky a podobne. Možností efektívneho využitia IVR systému je naozaj veľa, ak sa chcete dozvedieť viac, kontaktujte nás.