Prečo outsorsovať telemarketingové služby

Výhody outsourcingu call centra:

Je finančne výhodnejšie prenajať si telefonického operátora alebo ho zamestnať?

Väčšina pri tejto otázke ráta iba s jednou, zdanlivo najvyššou položkou a to je hrubá mzda operátora. Je to však veľmi zavádzajúci údaj.

Minimálne náklady s ktorými treba počítať totiž sú:

  • mzda a odvody operátora (vrátane dovolenky a PNky)
  • mzda a odvody nadriadeného operátora (vrátane dovolenky a PNky)
  • náklady na pracovné miesta (kancelársky nábytok, počítač, telefón, softvér, kancelárske potreby a podobne)
  • telekomunikačné poplatky
  • náklady na účtovníčku
  • nábehová krivka výkonnosti nového operátora

Email

Facebook

© 2019 greencall s.r.o.
Hubeného 1
831 54 Bratislava