Stačí jeden telefonát.

Customer Care

Každá spoločnosť by mala svojim zákazníkom poskytovať potrebnú starostlivosť a podporu. Customer Care je vlastne kombinácia viacerých služieb, ako sú napr. Infolinka a Help desk, uvítacie hovory, telefonáty s akciovou ponukou (Cross sale, UP-sale aktivity), Retenčné programy, Objednávková linka, IVR automatický hlasový systém a podobne. (vymenované služby by mali mať rýchly odkaz na popis) Každé naše riešenie starostlivosti o zákazníka je vedené ako samostatný projekt s prideleným vlastným projektovým manažérom. Na prácu našich operátorov dohliadajú špecialisti, ktorí hovory spolu s operátormi analyzujú, vďaka čomu neustále zvyšujeme kvalitu našich služieb a tým aj spokojnosť zákazníkov našich klientov. Používame najmodernejšie technológie, ako je napríklad nahrávanie hovorov, tzv. Total recording, s uchovávaním nahrávok podľa najnovších legislatívnych pravidiel, alebo IVR systém (automatický hlasový systém), zabezpečené internetové pripojenie alebo kódované telefonické spojenie s klientom a podobne.

Šetrite náklady a nechajte Vaše Customer Care na nás!

Infolinka a Helpdesk

Infolinka a help desk sú špecializované služby na zvládnutie prichádzajúcich hovorov Vašich zákazníkov. Ak Váš zákazník potrebuje profesionálnu odpoveď, sme pripravení mu ju poskytnúť. Niektorí naši klienti využívajú infolinku ako istú formu prezentácie a prestíže. Naši vyškolení a skúsení operátori poskytnú informácie a pomoc na profesionálnej úrovni, bez toho aby Vaši zákazníci vedeli, že túto službu poskytuje tretia strana. Okrem prijímania hovorov vieme odpovedať na poštu, či e-maily alebo chat.

Kontaktujte nás, zabezpečíme Vám profesionálnu Infolinku a Help desk!

Akvizícia nových zákazníkov

Aktívny telemarketing, alebo teda priame telefonické oslovenie, je jeden z najefektívnejších nástrojov na komunikáciu s existujúcimi, alebo potencionálnymi zákazníkmi. Naši profesionáli Vám pomôžu s nastavením kampaní a výberom ideálnej cieľovej skupiny z Vašich alebo z našich databáz. Naši skúsení obchodníci a manažéri sa postarajú o predaj Vašich služieb novým zákazníkom, alebo o predaj doplnkových služieb Vašim existujúcim zákazníkom. Všetky naše telefonáty môžu byť nahrávané, tzv. Total recording. Ak chcete efektívne osloviť existujúcich zákazníkov, alebo získať nových, neváhajte nás kontaktovať. Doplnkové marketingové aktivity – akvizíciu vieme doplniť vhodnými marketingovými aktivitami ako napr. direct mailing alebo direct e-mailing s informáciami o Vás a Vašich produktoch.

Dohadovanie obchodných stretnutí

Ak nechcete, aby sa z Vašich obchodných zástupcov stali predražení telefonisti, ponúkame Vám službu dohadovania obchodných stretnutí s existujúcimi, alebo potencionálnymi zákazníkmi. Zabezpečíme Vám potrebný počet obchodných stretnutí, ktoré následne zaznačíme do kalendárov Vašich obchodných zástupcov. Vďaka tomu sa budú Vaši obchodníci venovať svojej práci oveľa efektívnejšie a Vy citeľne ušetríte na režijných nákladoch.

V prípade potreby zistíme spätnú väzbu na Vašich obchodníkov priamo od klientov. Požadované údaje Vám vieme reportovať na dennej báze.

Tiež Vám zabezpečíme potrebnú účasť na Vašich workshopoch, eventoch, prezentáciách a podobne. Každému účastníkovi pošleme pozvánku a aj pripomienku vo forme sms, e-mailu alebo listu.

Kontaktujte nás, zabezpečíme Vám potrebnú účasť na Vašich akciách.

Retenčné programy

Kvalitne navrhnutý a zrealizovaný retenčný program je poslednou možnosťou na udržanie odchádzajúceho zákazníka. S návrhom a realizáciou retenčných programov máme bohaté skúsenosti, s dôverou sa na nás môžete obrátiť.

Aktualizácia databáz

Pri každej komunikácii s klientom automaticky aktualizujeme Vaše databázy klientov, čo Vám v budúcnosti zabezpečí adresnejší a efektívnejší marketing. Tiež zabezpečíme získanie súhlasov s ďalším oslovením podľa najnovších legislatívnych úprav.

Objednávková linka

Využite našu službu Objednávková linka a a nechajte svojich zamestnancov venovať sa efektívnejším činnostiam. Naši operátori zvládnu prijať a spracovať objednávku, poslať katalóg, alebo spracovať špeciálnu požiadavku Vašich klientov. Taktiež budeme pripravení na Vaše aktuálne marketingové kampane.

Ak prevádzkujete internetový obchod, určite sa stretávate s množstvom telefonátov. Odbremeníme Vás! Telefonáty budeme rozdeľovať na informačné, ktoré profesionálne vybavíme a objednávkové. Vy sa budete venovať iba vybavovaniu reálnych objednávok a nebudete strácať čas s informačnými telefonátmi. Zároveň zabezpečíme dostupnosť objednávkovej a aj informačnej linky počas celého dňa, alebo v dohodnutých časoch aj mimo pracovných dní.

Kontaktujte nás, odbremeníme Vás.

IVR – automatický hlasový systém

Interactive Voice Response je automatický hlasový systém, ktorý príjme alebo odovzdá určité informácie Vášho zákazníka bez spoluúčasti operátora. IVR systém slúži na lacnú a efektívnu podporu predaja, alebo obsluhy prichádzajúceho hovoru. IVR dokáže triediť hovory do skupín, napr. informačné, objednávkové, zavolajte mi späť (Call back) a podobne.

Výhodou IVR systému je aj identifikácia volajúceho na základe telefónneho čísla alebo PIN kódu a jeho následné priradenie k vopred zadefinovaným skupinám zákazníkov alebo produktov.

Počas čakania zákazníka v tzv. rade, môže IVR systém prehrávať zákazníkom Vaše aktuálne kampane a novinky, alebo môže automaticky odpovedať na najčastejšie sa vyskytujúce otázky a podobne. Možností efektívneho využitia IVR systému je naozaj veľa, ak sa chcete dozvedieť viac, kontaktujte nás.

Mystery shopping alebo kvantitatívny telefonický prieskum

Jedným z najefektívnejších a najobjektívnejších foriem prieskumu je telefonický prieskum. Zistíme povedomie o Vašej značke, názory zákazníkov ku kvalite Vašich produktov, adresnosť reklamnej kampane a podobne. Pomocou mystery shoppingu vieme zistiť silné a slabé stránky Vašej konkurencie. Výhodou telefonického prieskumu je možnosť následnej kontroly, keďže hovory môžu byť nahrávané.

Vďaka nám zistíte Vaše silné a slabé stránky. Kontaktujte nás!

Farebné čísla (čísla so zvýhodnenou tarifikáciou) – 0800, 0850, Virtuálne telefónne čísla

Zabezpečíme Vám telefónne čísla so zvýhodnenou tarifikáciou, ako sú tzv. Farebné čísla, alebo Virtuálne telefónne čísla. Zriadením zvýhodneného telefónneho čísla pre Vašich zákazníkov zvýšite úroveň Vášho zákazníckeho servisu a poskytovaných služieb.

Medzi najčastejšie využívané farebné čísla patria:

Zelené telefónne číslo (0800) – je bezplatné číslo na volania Vašich zákazníkov. Neoprávnené volania vieme eliminovať vytvorením tzv. black listu.

Modré telefónne číslo (0850) – náklady na volanie sú rozdelené medzi volajúcim a volaným. Modré telefónne číslo slúži na volania za nižšie ceny, ktoré ale volajúcich neodradia.

Virtuálne telefónne číslo je telefónne číslo, ktoré je dovolateľné v rámci krajiny za lokálne poplatky a volanie je následne ukončené spravidla u agenta na Slovensku obsluhujúceho zákaznícke volania. Volajúci prakticky nepocíti rozdiel, že komunikuje so zahraničím, ani technicky, ani finančne. Virtuálne telefónne číslo v základnej konfigurácii umožňuje obslúžiť súčasne dvoch volajúcich na rovnaké číslo, v prípade potreby je možné rozšíriť počet súčasne volajúcich až na 20.

Ak máte záujem o komplexné informácie ohľadom poskytovania služby zvýhodnených telefónnych čísiel, kontaktujte nás.

Hľadáte Call-centrum so špičkovými službami za férové ceny?
Naša ponuka Vás presvedčí.

alebo nám rovno zavolajte ešte dnes

(+421) 02/22 111 770

Email

Facebook

© 2019 greencall s.r.o.
Hubeného 1
831 54 Bratislava